اضافه کردن محتوا به ساختار
نوشته شده توسط : علی پور


خب تا اینجا ما توانستیم ساختار کلی و دکورا سیون اصلی یک کاغذ ریسپانسیو را تولید نماییم. اکنون نوبت به آن می‌رسد که المان های کاغذ داخل این ساختار قرار بگیرند. در بخش بعدی ما متون و تصاویری را در‌این ساختار جایگذاری می‌نماییم تا شما همه فرآیند را به طور عینی مشاهده فرمایید.

طراحی سایت در مشهد

قدم سوم: اضافه کردن محتوا به ساختار

انگیزه ما در‌این فراگیری این وجود ندارد که به شما بیاموزیم به چه شکل محتوا تولید فرمائید و یا این که چه محتوایی را برای صفحه ها خویش تعیین فرمایید. درین بخش فقط انگیزه ما این می باشد که شما محتواهای متنی و تصویری مختلفی را داخل کاغذ خویش قرار دهید تا مشاهده کنید که زمانی محتوایی باطن برگه شما قرار می گیرد این محتوا بر روی برگه کامپیوتر و برگه گوشی چه‌طور نشان داده میشود. برای قرار دادن محتوای متنی باطن این برگه فقط می بایست محتوای متبوع خویش را اسکن کرده و در بخش Body قرار دهید یا این که Paste فرمائید. برای قرار دادن تصاویر می‌توانید از tag به کار گیری نمائید. در صورتی میخواهید بگراند ورقه شما هم مثل دورنما ورقه ای که در ابتدایی این نوشته‌ی علمی تصویری از آن برای شما اکران داده شد دارنده یک تصویر یا این که یک رنگ معلوم باشد بایستی تنطیمات مرتبط با آن را در SubtlePatterns انجام دهید.

قدم چهارم : قدم چهارمین نیست! ♥

شکیبایی نمائید قدم چهارم آموزشی نیست ولی شما می‌توانید در‌این قدم کاغذ خویش را بر روی کامپیوتر و بر روی گوشی محاسبه نمایید تا مشاهده کنید که آیا ورقه ای که تولید کرده اید ریسپانسیو هست یا این که نه.
توجه داشته باشید که ابزارهای زیادی برای ساخت یک ورقه ریسپانسیو وجود دارا هستند و Foundation فقط یکی‌از آن‌ها می‌باشد. شما میتوانید بر حسب عشق خویش هریک از این ابزارها را برای فعالیت خویش تعیین کنید.

و در پایان از دوستانی که علاقمند به فراگیری برنامه نویسی میباشند و یا این که کارشناس برنامه نویس در‌صورتی‌که میباشید دعوت می کنم در انجمن کار فرمایید





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: